İstiharede Rüya Göremezsek 7 Gün İstihareye Yatmak Şart mı ?

Hocam istihareye 7 gün yatmak şart mı ? Yoksa istihare rüyası görünce istihareyi bırakabilir miyiz? Saygılar.

Cevap: Değerli ziyaretçimiz, istihareye 7 gün yatmak şart değildir. Eğer istihareye yatılır ve rüya görülmez ise bir kaç defa daha istihareye yatılabilir. Bu sayı 3, 5 veya 7 kerede olabilir. Fakat ben istihareye yattım o halde 7’yi tamamlamalıyım veya ben istihareye yattım ama rüya görmedim o halde 7 kere daha yatmalıyım şeklinde düşünmek yanlış olacaktır.

Bir insan bir derdi olduğunda istihareye yatmasında hayır vardır. Eğer istihareye yatan rüya görmez ise bir kaç defa daha yatabilir. Fakat bunu bir gereklilik olarak görmek yanlış olacaktır.

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 3 YORUM
  1. Seda dedi ki:

    Ben istihareye yattim ve siyah beyaz ve yesil rengini gordum bu isin benim icin hayirli olup olmadigini nasil anlayacam sonucta siyahi da gordum beyaz ve yesilin yaninda

  2. misafir dedi ki:

    Hayatımda bu kadar saçma bişey duymadım istihare hayırlı mi değil mi diye her şeye kılınır insanları korkutmann bi anlamı yokki bunu hangi hoca dedi size anlamıyorum ınş sitedeki hocalarımız en kısa zamanda yanıtlar bu soruyu

  3. zehra dedi ki:

    merhabalar,

    ben istihareye yattım rüyamda kırmızı bir elbise giymiştim. benim için o işin hayırsız olduğunu anladım. fakat istihareden sonra cin’leri görmeye başladım (insan suretinde ) beni çoğu zaman uyutmadılar en sonunda bir hocaya gittiğim istihareye yattım ve arkasından böyle bir olay yaşadığımı anlattım. hoca; ” istihareye öyle sudan sebeplerle yatılmaz ölümle kalım arasında kalmak şartı ile yatılır sen namazını kıldın istihare duasını ettin aslında sen cinleri çağırarak o rüyayı görmüş oluyorsun peki sen gördüğün rüyadan sonra cinleri kovmak için dua ettin mi ?” diye bir şey dedi bu doğrumu?

BİR YORUM YAZ