Evliyim Fakat Başka Biri İle Kaçmayı Düşünüyorum

Hocam evliyim ama başkasını seviyorum. Onunlan evlenmek istiyoruz. Yakında kaçmayı planlıyoruz, dini nikahımız kabul olur mu? Çünkü eşim bana boş ol demeden kaçacağım.

Evliyim Fakat Başka Biri İle Kaçmayı Düşünüyorum sorusunun cevabı: Değerli ziyaretçimiz, sorunuzdan anlaşılıyor ki çok büyük bir hata yapmak üzeresiniz. Bu soruyu bize sorduğunuza göre inancı olan bir Müslümansınız. O halde şunu bilin ki bir kadının eşi ne kadar kötü olsa da sizin bu yapmayı düşündüğünüz şeyi yapar ise Mevla ve melekleri ona lanet ederler. Zira İslam dininin kuralları bellidir. Eşiniz sizi boşamadan başka biriyle yaşayacağız her dakika zina sayılmaktadır. Eşiniz sizi boşamadan başka biri ile evlenmeniz hem dinen hemde resmen mümkün değildir. Bu düşündüğünüz şey sizi dünya ve ahiretinizin ziyan olmasına sebebiyet verecektir.

Peki, ne yapmalısınız. Önce usulünce eşinize boşanmak istediğinizi söylemeli ve İslam dini çerçevesinde boşanmalısınız. Eğer eşiniz bunu kabul etmiyor ise çözüm yolları aramalı ve ailelerinizi aracı yapmalısınız. Ancak evliliğiniz eşinizin sizi boşaması ile bittikten sonra baş biri ile kaçmayı değil evlenmeyi düşüne bilirsiniz. Unutmayın aile her zaman önce gelir. Zira bu gün uğruna kaçacağınız ve tarifi mümkün olmayan bir derecede günaha girdiğiniz kişi ile yarın aranız bozulur veya başınıza bir iş gelirse size sahip çıkacak yine ailenizdir.

Unutmayın eşiniz ile boşanmak ve başka biri ile evlenmek tabi ki hakkınız. Ancak bu isteğinizi İslam dairesinden çıkarak yapar iseniz telafisi mümkün olmayacak zararların içerisine düşeceğinizi bilmenizi isteriz.

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 2 YORUM
  1. Sevilay dedi ki:

    Selamunaleykum hocam. Benim 5 yıldır konuştuğum biri vardı. Cok mutluyduk 5 yılda herşeyi yaşadık iyi ve kötü. Ilk zamanlarda cok sorumsuzdu sonralari bana baglandi fakat cok sinirlendiginde bana vuruyodu. Yine affettim. Benim sınıfım da ki erkeklerle konusmami hic istemiyordu. Son ayrilmamizin nedeni canım sıkılıyor dedigimde arkadasina git dedi gitmicem dedim yarim saat sonra sordugumda gidebilir miyim diye hayir dedi ben senin gitmicegini bildigim icin soyledim dedi. Beni son zamanlarda cok sıkmaya basladi. Nefes alsam kiziyordu. Okumami da istemiyordu zaten. Biz iliskiye de girdik. Ama simdi hersey bitti 1 ay kaddar falan oluyo. Napmaliyim sizce yardim edin?

    1. islamalimi dedi ki:

      Aleyküm Selam Değerli kardeşim islam dini bizlere zamanı geldiğinde evlenmemizi buyuruyor işte evlenmeyince böyle kötü işler meydana geliyor.Keşke en başında böyle bir arkadaşlığa bulaşmasaydınız üstelik beraberde olmuşsunuz bu birliktelik nikahsız olmuş büyük günahtır konuşun ve hemen uzatmadan evlenmeye ikna edin.Bu arada bol bol istiğfar edin ki Yüce rabbimiz sizi affetsin.

BİR YORUM YAZ