Evlenmek İstiyorum Ama Evlenemiyorum Bana Büyü Yapılmış Olabilir mi?

Hocam ben düzgün yaşayan ve Allah’a inancı olan biriyim çokta dua edip hep hayırlısını isterim evlenmekte istiyorum ama hep engeller çıkıyor. Biriyle evlilik için görüştüm ve o görüşme anında aslında çok tuhaf şeyler oldu aslında tatlı efendi biri dedim sonra aradıklarında hayır dedim sonrasında hemen ertesi gün pişman oldum neden hayır dedim diye pişmanlık yaşıyorum. Geri dönüşü olmadı tabi ve aradan bir yıl geçti ama hala unutamadım… Hocam bu kader midir?

Benim bir kaç görüşmelerimde hep böyle engeller çıkıyor. Ve ben rüyamda bir gün senin böyle engeller çıkmasının nedeni büyü diye ses geldi. büyü gerçekten var mı engeller mi? Pişman olduğum kişi içinde dua ediyorum sizce kaderde varsa olacak mı çok aklım karışık lütfen yardım edin…

Cevap: Değerli ziyaretçimiz, Başınıza gelenler tabi ki sizin kaderinizdir. Ama şu da var ki örneğin aklınızda kalmış olan o kısmeti kendinizin istemediğini sonra pişman olduğunuzu söylüyorsunuz. Dolayısı ile vermiş olduğunuz bu kararı siz verdiniz. Belli ki kafanız karışmıştı ve pişman olacağınız bir karar vermişsiniz. Şimdi bu durumunuzu büyüye bağlamak yanlış olacaktır. Evet büyü vardır ama İslam dininde kesinlikle haramdır. Siz Yüce Mevla’mıza samimiyet ile dua edin. Unutmayın Yüce Mevla’mız sizinle, o sizinle olduktan sonra yapılan büyülerin dahi bir anlamı olmaz, size zarar veremez.

Neticede bu yaşadıklarınız bir imtihandır, Yüce Mevlamız size bir an önce bu imtihanı atlatarak hayırlı bir yuva kurabilmeyi nasip eylesin. Unutmayın kısmet konularında sabır çok önemlidir önce sabırlı olmalı ve bir daha kısmetiniz çıktığında ani karar vermemeli biraz düşünmelisiniz. Tabi ki bu konuda büyüklerinizin fikirlerini almanızda çok önemlidir.

2. Soru: Merhaba, büyü gerçekten evliliği kaderimizi engeller mi büyünün bozulması için neler yapmalıyız? Ben ve annem benim için büyü yapıldığını bu yüzden evlenemediğimi rüyalarımızda gördük ve ben 32 yaşındayım kısmetlerim çıkıyor ama hep bir şeyler olup engeller çıkıyor bunlar olunca da bende büyünün olduğuna inanmak zorunda kalıyorum. Neler yapmalıyım kaderimi engeller mi yoksa eninde sonunda kaderim kimse onunla mı evleneceğim o engel çıkan kısmetlerim kaderimde olmadığı için mi olmadı ben istediğim halde. Teşekkürler.

2. Cevap: Değerli ziyaretçimiz, sorunuzda aslında ne kadar inançlı bir insan olduğunuz gayet açık bir şekilde anlaşılıyor. Sizin sıkıntınız sadece artık sabrınızın azalmış olması. Yüce Mevla’mıza sabır ile dua edin. Büyü kaderimi engeller mi yoksa eninde sonunda kaderim beni bulur mu demişsiniz. Tabi ki büyü size sıkıntı verebilir ama asla kaderinizi değiştiremez. Büyü yapan kimseler kaderi değiştirdiklerini zannederler ama aslında cahillikleri ile kadere hizmet ederler. Birde kısmetime engel çıkıyor bu o kişinin kaderim olmadığı anlamına mı gelir demişsiniz. Aslında konu bundan ibaret. Kader budur, eğer engel çıkıyor ise bu büyü olsa dahi aslında o kısmetin sizin kaderiniz olmadığı anlamına gelir. Siz gönlünüzü rahat tutun ve Yüce Mevla’mızdan muhterem anneniz ile birlikte hayırlısını isteyin. Kaderiniz dolayısı ile kısmetiniz siz istemeseniz de sizi bulacaktır, yeter ki siz kısmetlerinize kapınızı kapatmayın.

Büyü konusuna kafanızın çok takıldığı gayet açık. Şunu bilmenizde fayda var. Peygamber Efendimizede müşrikler birçok büyü yapmış ve yaptırmışlardır. Peygamber Efendimiz ise bu büyülerden kurtulmak için başka bir büyücüye baş vurmamıştır. Peki, ne yapmıştır? Yüce Mevla’mızdan yardım istemiştir. Bununla beraber ben Peygamberim bana bir şey olmaz dememiştir ve Ayetel kürsi, Felak suresi ve Nas suresini gibi korunma surelerini okumuştur. Sizede bu sureleri bol bol okumanızı tavsiye ediyoruz. Akşamları yatmadan öncede dua ile yatmanızı tavsiye ediyoruz. Bu konu hakkında bilgi için Yatmadan Önce Okunacak Dualar başlıklı konuyu ziyaret etmenizde fayda var. Mevla’ya emanet olun.

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 14 YORUM
  1. Gülten dedi ki:

    Hocam ben 33 yaşında bayanım dinine imanına bağlı bir insanım ve hep böyle bir kişi ile evlenmek istiyorum ama bir türlü olmuyor kolay kolay birine ısınamıyorum en son dinine bağlı bir genç geldi ancak ben ona bir türlü ısınmadım ve ailemle karşıkarşıya geldim çok üstüme geliyorlar ama ben ne yapacağımı bilmiyorum hep böyle bir engeller çıkıyor işte bende yoruldum artık yardımcı olursanız sevinirim Allah razı olsun

    1. islamalimi dedi ki:

      Yüce Mevlamız yardımcınız olsun. Dua müminin en güzel dayanağı ve yardımcısıdır.

  2. Sibel dedi ki:

    Hocam ben Sibel almanyada yaşıyorum ve çalışıyorum, bu sene 26 yaşına gircem. Bende evlenmek isterim ama olmuyor. Aslında Tahlipler çok ama bazen ben istemiyorum onları yada elektrik alamıyorum. Bir türlü dürüst insan karşıma çıkmadı ve aşık olmadı. Bazen korkdum yada olmadı ben istemedim yada kalmıyorlar benim yanımda nedense, çirkin değilim yani. Lüften banada dua edin evlenmek isterim kendim aile istiyorum. Çok Üzülüyorum çünkü kafama baya takıyorum.

  3. VİLDAN FATMAGÜL dedi ki:

    SELAMÜN ALEYKÜM HOCAM. BENİM SORUNUM GÖNÜLSÜZLÜK İSTEKSİZLİK. BİRİ OLMADIĞI ZAMAN İÇİMDE EVLİLİK İSTEĞİ OLUYO. GELDİĞİ ZAMAN DA İSTEMİYOM. EVLİLİKTEN ÇOK KORKUYOM. ŞİMDİKİ EVLİLİKLERİN DURUMU ORTADA. ÇEVREMDE Kİ KÖTÜ EVLİLİKLER BENİ ÇOK ETKİLİYO. RESMEN NEFRET EDİYOM EVLİLİKTEN VE DE ERKEKLERDEN. HİÇ Bİ ERKEĞİN BANA BULAŞMASINI İSTEMİYOM. BANA GELMESİNİ İSTEMİYOM. BİDE BANA HEP BEĞENMİCEĞİM TİPLER GELİYO. HOCANIN BİRİ DE DEDİ Kİ 3 HARFLER BU KIZA EVLENMEMESİ İÇİN VESVESE VERİYOMUŞ MANİ OLUYOMUŞ. YAW HOCAM EVLİLİK HAYALİ BİLE KURMUYOM. FULL KAÇIYOM. HERKESTE ÜZERİME GELİYO BASKICI KONUŞMALAR YABIYOLAR. NEDEN EVLENMİYOMUŞUM. EVDE KALIRMIŞIM. İNAN HOCAM HİÇ DERDİMDE DEĞİL EVLİLİK EVDE KALMAK. BENİM SORUNUM NE ONUDA BİLMİYOM.DİĞER KIZLAR GİBİ HAYALLER KURMUYOM ÇEYİZ YAPMIYOM. HİÇ UMRUMDA DEĞİL HİÇ BİRİ. BU ARADA 27 YAŞINDAYIM HALA İSTEK YOK. GÖNÜL YOK. NE BİLİM YAW. NORMAL DEĞİLİM İŞTE. BİDE BANA HEP KÖTÜ VE BEĞENMİCEĞİM KISMETLERİ LAYIK GÖRÜYOLAR BUDA BİRAZ GERİ ÇEKİYO BENİ. SOĞUTUYO EVLİLİKTEN. BEĞENİCEĞİM KİMSE DE GELMİYO NEDENSE ÖYLE İŞTE

  4. eylul dedi ki:

    Benim çok taliplerim oluyor hocam ama hep engel yaşıyorum insanlar benden kaçıyor sebepsiz çok üzülüyorum ve önceden duymuştum biri bana buyu yapti yapan da söyledi yaptim ne yapmam gerekli nasıl çözülür bu buyu?

  5. tülin dedi ki:

    Hocam neden gönlümüzdeki nasibimiz olmuyor, çok dua ediyorum hayırsızsada hayırlıya çevir diyorum ama olmuyor 35 yaşına geldim merak ediyorum nun7un nedenini

  6. zerdali dedi ki:

    Hayırlı akşamlar hocam 26yasindayim,3yildir evliliği dusunuyorum ama bir turlu nasip olmuyor biliyorum hata bende çok seciciyim ama elimde değil hocam karşıma çıkan insanlara bir turlu isinamiyorum,evet diyemiyorum artık çok bunaldim..en çok üzüldüğüm konu ise helal haram demeden her gün sevgili değiştiren arkadaşlarımın hepsinin evlenmesi..oysaki ben hep helalimi bekliyorum harama bulaşmak istemiyorum ama zamanında nasihat ettiğim insanların şimdi bana küçümser gözle bakmaları çok ama çok zoruma gidiyor,isyana dusmekten korkuyorum ama ha dustum ha dusecegim

    1. ismail dedi ki:

      ben 38 yaşıma geldim evlenemedim evlenmeği bende çok istiyorum sen 26 yaşındayım evlenemedim diyorsun

    2. SAD dedi ki:

      Sizle aynı konumdayim.resmen beni anlattinz.hatta ben 30 yadindayim.sabir.ama sabır kardesim.dunyaya imtihan için geldik.herkesi Allahü Teâlâ farklı konularda imtihan ediyor. Bizi de bu konuda bence.Peygamber Efendimiz demiyor mu:iki abış arasını ve iki çene arasını tutana cennet vadediyorum,diye.Bir de hayırlı zamanda hayırlı kişiyle diye dua etmek lazım kardesim.bir de umutlar olmak lazim.benim bi tanidigim sanirim 36 yaşlarında evlendi.onum evlenmeden önceki şu sözü kulaklarımda hala ve hepimize mesaj olsun.”Ben Allah’tan ümidimi kesmedim”.Ama aynı zamanda haram girmeyen koyde evde oturan bir kizdi.Rabbim bunların yüzüsuyu hurmetine bence,ona istediği gibi bir kısmeti ayağına getirdi.Ve de şu an çok mutlu

    3. Şule dedi ki:

      Sizle aynı konumdayim.resmen beni anlattinz.hatta ben 30 yasindayim.sabir.ama sabır kardesim.dunyaya imtihan için geldik.herkesi Allahü Teâlâ farklı konularda imtihan ediyor. Bizi de bu konuda bence.Peygamber Efendimiz demiyor mu:iki abış arasını ve iki çene arasını tutana cennet vadediyorum,diye.Bir de hayırlı zamanda hayırlı kişiyle diye dua etmek lazım kardesim.bir de umitli olmak lazim.benim bi tanidigim sanirim 36 yaşlarında evlendi.onun evlenmeden önceki şu sözü kulaklarımda hala ve hepimize mesaj olsun.”Ben Allah’tan ümidimi kesmedim”.Ama aynı zamanda harama girmeyen koyde evde oturan bir kizdi.Rabbim bunların yüzüsuyu hurmetine bence,ona istediği gibi bir kısmeti ayağına getirdi.Ve de şu an çok mutlu

  7. selvinaz dedi ki:

    Selamunaleyküm hocam, ben evlenmek istiyorum erkek tarafı hazır ve hatta acele ediyor babam hazır değil uygun değil maddiyat olarak, bu yüzdende sürekli benim ailem sorun çıkarıyor sizce ne yapmalıyım 🙁 çok çaresizim

    1. islamalimi dedi ki:

      Ailenize anlayış göstermeli ve evlilik konusunda dünyevi konularda beklentizin çok olmadığını belirtmelisiniz. Çünkü aileniz sizin için her şeyin en iyisini istemekte , fakat bir yandanda maddi açıdan güçleri yetmemektedir.

  8. ilker dedi ki:

    Selamın aleyküm, hocam birinin bana bedduası evliliğiime engel midir çünkü bir türlü kısmet olmuyor yardımcı olursanız sevinirim.

    Editör Cevap: Değerli ziyaretçimiz Aleyküm selam. Size öncelikle sabrı tavsiye ediyoruz. Bununla birlikte size bu konuda beddua eden biri var ise ve sizde onu haklı görüyor iseniz mümkünse gönlünü almaya çalışın. Tabi ki beddua almak iyi bir şey değildir. Sizde dua edin ve size beddua eden kimse için Yüce Mevla'mızdan hayırlar isteyin ve kendiniz içinde dua edin. İnşaallah Yüce Mevla'mız size hayırlı kısmetler nasip edecektir,

  9. mona dedi ki:

    merhaba, büyü gerçekten evliliği kaderimizi engeller mi büyünün bozulması için neler yapmalıyız?

    Yönetici: Sorunuz ve sorunuzun devamı cevabı ile birlikte konuya eklenmiştir.

BİR YORUM YAZ